برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت اعلام شد آیت‌الله علم‌الهدی: سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است میزبان کریم روایتی شنیده نشده از سازندگان و بانیان قدیمی‌ترین کاشی‌های حرم مطهر رضوی نتیجه دوری از نماز نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد کلینیک مجازی مرکز مشاوره آستان قدس در سال جاری راه اندازی می‌شود آیت‌الله علم‌الهدی: تکلیف مدیران شهری، گره‌گشایی از زائران امام هشتم (ع) است | ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی وعده صادق؛ عملیات تنبیهی ایران اسلامی نگاهی به جایگاه کار و کارگر در فرهنگ دینی| دستانی که آتش به آنها نمی‌رسد عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است | نیازمند تقویت قدرت اقناع در دولت هستیم نقش مشاور در ارتقای سلامت جامعه انکارناپذیر است | مردم به مشاوران دارای پروانه تخصصی مراجعه کنند درباره آیت ا... محمدجواد انصاری همدانی، فقیه و عارف معاصر شیعه| در هوای عشق او پر می‌زنم تا عرش اعلی خدا سر کار هم با ما همراه است اهمیت حقوق مردم در قبال یکدیگر در کلام وعاظ| هر چه کنی، به خود کنی خیرین سلامت در حوزه خدمات مشاوره‌ای نقش ویژه‌ای دارند
سرخط خبرها

وعده بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تامین دارو‌های جانبازان اعصاب و روان

  • کد خبر: ۱۸۸۷۵۰
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
وعده بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تامین دارو‌های جانبازان اعصاب و روان
معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با توجه به تحریم‌های موجود تمام تلاش خود را برای تامین به موقع دارو جانبازان اعصاب و روان به کار می‌گیریم.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدمیرزابیگی با بیان اینکه به خاطر تحریم‌ها یک وقفه کوتاه در تامین دارو‌های مورد نیاز جانبازان اعصاب و روان پیش آمده بود، گفت: به هر نحوی شده سعی می‌کنیم دارو‌های مورد نیاز این بیماران را فراهم کنیم.

میرزابیگی بیان کرد: ۶۲ نفر از جانبازان اعصاب و روان که از ابتدای مجروحیت در کشور آلمان تحت مداوا قرار گرفتند برای تسکین دردهایشان از دارو‌های مسکن قوی خارجی استفاده می‌کنند که ما آن‌ها را با مجوز یا بی‌مجوز از مسیر‌های رسمی و غیر رسمی به صورت سفارشی، چمدانی و تک نسخه‌ای وارد می‌کنیم.

وی افزود: ما اسامی و کد ملی این جانبازان را داریم، دارو‌ها را به اسم آن‌ها بسته بندی و به آن‌ها تحویل می‌دهیم. قبلا دارو‌ها برای مصرف ۶ ماه در اختیار آن‌ها قرار می‌گرفت، اما اکنون به خاطر کمبود، دارو‌ها را به اندازه مصرف سه، چهار روزه و یا یک هفته در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم به همین دلیل این بیماران نگران هستند دارو به موقع به دست آن‌ها نرسد.



معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه دارو‌های این نوع از جانبازان اعصاب و روان که در شهرستان هستند برایشان پست می‌شود، گفت: جانبازان اعصاب و روان تزریق دارو‌های خود را در تهران بیمارستان‌های ساسان و خاتم انجام می‌دهند.

میرزابیگی در خصوص اینکه چرا این نوع دارو‌ها در کشور تولید نمی‌شود، نیز توضیح داد:، چون میزان مصرف این نوع دارو‌ها در کشور محدود است تولید آن برای شرکت‌های دانش بنیان اقتصادی نیست.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->